Idyllisk jul!

Heej allihopa!

Ojoj, nu var det ett tag sen jag bloggade. Men man har ju lite annat att göra såhär runt jul...
Jag har i alla fall hemma från landet nu. Det var jättemysigt - många minusgrader och mycket snö. Det är så vi vill ha det på julen!
I söndags när vi hade kommit hem firade vi jul med pappa. Mycket mysigt :) Och imorgon ska vi ha mini-julafton hos mamma. Många jular blir det...

Mina julklappar hittills:
Eight hour cream (Elizabeth Arden)
Sony Ericsson Aino (som numera heter Fo)
Dvd-spelare
Presentkort
Filmer: Ice Age 3, De-Lovely, Hairspray
Örhängen, hansband
Dust It (osis+)

och lite andra smågrejor :)

Här kommer lite bilder från Maludden:



Visst ser det idylliskt ut?

Lämna ett spår!
Postat av: M

fina bilder :)

2009-12-29 @ 18:44:08
URL: http://awaay.blogg.se/

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0