Julfeeling i högsta grad!

Hola folks!

Jag har verkligen haft fullt upp hela dagen - vilket ledde till att jag är helt slut nu!
Jag, pappa och lillebror var på Ica Maxi och julhandlade vid halv 11, sen åkte vi hem, storstädade lägenheten, julpyntade och satte upp granen. Så nu är det riktig julfeeling här hemma. MYS!
Ikväll ska  jag hem till mamma, men innan det ska jag träffa Cecilia en stund (hon är på bio med sin klass nu..).
Och imorgon åker jag som sagt till Maludden (Oskarshamn i småland) där jag ska fira jul. Kommer hem på söndag, och mobilbloggar någon gång så ni vet att jag lever :)


Jag & BVC , förra vintern <3


Lämna ett spår!

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0