Taggad inför nyår!

Hejsan bloggen!

Idag var jag i Täbban och handlade det sista inför nyår (ska bara köpa lite snacks och så imorgon..). Det blev en jättesöt ing och några armband.
Sen hade vi ju mini-jul med mamma. Till förrätt åt vi hummer med bearnaise, och till varmrätt biff med rösti. Farligt gott... Sen fick jag en illrosa jet-set klocka, presentkort på bikbok, Slumdog Millionaire, Christina Aguilera by night - parfym och en söt filt :) Mycket trevligt!
Jag är verkligen taggad inför nyår! Det ska bli superkul. Kommer iofs ha ganska tunna kläder (strumpbyxor) och inte så varma skor, så jag kommer frysa ihjäl. Men det får man ta! :)
Har tyvärr inga bilder från dagen. Men jag bloggar innan jag drar imorrn!

xoxo, Minna <3

Lämna ett spår!
Postat av: Lenna

vill man vara fin så får man lida pin x) det kommer ja oxå göra :D <3 och jag tänker snooo din klockaaa när du inte ser :D

2009-12-30 @ 20:37:44
URL: http://lenna.blogg.se/
Postat av: Carro

GOTT NYTT ÅR! =D

2009-12-30 @ 22:46:17
URL: http://iamcarro.blogg.se/

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0