Besviken!

Jag är riktigt besviken på mej själv! Jag kollade bara ca 1,5 timme på oscarsgalan. Sen bytte jag kanal till nån konstig film (det va reklam på 9:an då) och så somnade jag -.- Man ba greeaaat Minna!
Åhh ! Fett sur man blir ;S

Det har dessutom hänt en grej som inte är speciellt bra.. Det handlar inte om mej men det kommer antagligen bli lite skumt nästa måndag,..

Lenna mejlade mej igår - äntligen! Hon hade det ganska bra borta i Italien. Det va fint väder i alla fall... :P Åhh, jag saknar henne ! <33

Men nu ska jag duscha. Puussaar! <3

Lämna ett spår!
Postat av: anna

Vad har hänt?

jag får inga mejl av linnea!

2009-02-23 @ 16:46:38
Postat av: lenna

SVARA PÅ DINA MEJL!!! <3<3 saknar er ENORMT... jag vill hem NU !<3

2009-02-26 @ 19:54:00

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0