Happy Valentines Day! <33

Godmorgon alla söta bloggläsare <33
Jag lever, och fredagden 13:e är öveeer! Wohoooo! Fett najs yaao :D
Ajaa, jag och Linnea vaknade vid typ 11. Och låg kvar i sängen till typ halv ett (aa) haha,
Nu sitter vi och kollar på Twilight i min iPod, för Freddi skickade den till mej igår :D Så nu är vi typ 1000 happyface (?)
Idag är det Alla <3-dag, och jag och pappa ska till mamma och äta lite senare. Innan det ska jag typ plugga och lite sånt...


Besatt, hell yeeah! <3 (de bildar ett <3, vilket passar bra idag)

Lämna ett spår!
Postat av: Freddi <3

Naaw... <3

Jag har inte tänkt på att de bildar ett hjärta :P

2009-02-20 @ 18:56:16
URL: http://freddolinen.blogg.se/

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0