Komplikationer på hemvägen

Innan vi kom fram idag (jaa, vi åkte en dag tidigare pga dåligt väder) så hände det en sak..
Strax utanför Mora fick vi motorstopp och va tvugna att bli bärjade till Leksand där vi unde låna en bil att åka hem i..
Haha, men det va lite tur i oturen tt det faktiskt står på min göra-innan-jag-dör-lista att bli bärjad, men jag va ju inte direkt beredd på det. Och Martin började gråta ;o <33
Haha, aja. Vi kom bara hem 2 timmar senare, så det är väl okej. Men bilden som vi fick låna låktar plask. Jag gillar det inte, xD
Men nu ska jag nog duscha... Pusshej<3

Lämna ett spår!
Postat av: Lenna

bärningsbil låter ju liiiite kuligt iaf :D :P(L)

2009-02-07 @ 11:48:59
URL: http://lenna.blogg.se/

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0