Liten garderob eller mycket kläder?

Shulululu people :) <3
Det gick ganska snabbt på icamaxi, så det va ju ganska skönt. och jag fick godis :D Så nu är jag happyface (lättroad,? hell yeah!)
I alla fall; När jag kom hem igen, så fick jag värsta rycket. Jag satte på musik på superhög volym, och sen började jag storstäda mitt rum! ;O Och jag kan säga att det inte är likt mej att vilja städa.
Men sen när mitt rum var skinande rent, så började jag rensa i min garderob också. Vissa grejer undrar jag hur fan jag tänkte när jag köpte det ;S
Och när det va klart kom jag att tänka på en grej... Undra om det är så att jag har en liten garderob, eller om det är så att jag har ganska mycket kläder?


(har ca dubbelt så mkt i en annan barderob + lika mkt hos mamma)
OBS: Det där är bara 2 lådor.


Det positiva är att myrorna får lite mer kläder :)

Lämna ett spår!

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0