Lördag och planering för mitt sportlov,

Shosho :) Sovit gott? Det har iaf jag (a) Förutom att Linnea messa mej typ två gånger vid 5 -.- Och Hanna messade mej vid sju -.-
Ajaa, är man poppis så är man ;D
Idag ska jag först hänga med mamma till ica maxi. Och sen vet jag inte riktigt vad jag ska göra...

Har lagt upp en liten planering på vad jag ska göra på lovet iaf:

♥ Åka till Anna och rida på hennes polle :D <33
♥ På torsdag /fredag ska Martin och jag kolla på Bolt på bio :) <3
♥ När Hanna kommer hem ska jag träffa henne också <3
♥ Måste plugga till englskaprovet -.-
♥ Ringa v-tuna-Linnea ?

Yepp, det är typ det. Men det kommer antagligen dya upp lite annat. Det brukar bli så (a) <3



Ser helt bombad ut, men det bjuder jag på. (Linnea, Hanna, Anna och moi.)


Lämna ett spår!

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0