Redan på bättringsvägen

Jag mår redan bättre. Har fortfarande ganska ont i huvudet, men jag har ingen feber och inte ont i halsen :)
Var det någon annan som kollade på säsongsstarten av Så Ska Det Låta igår? Jag tycker att det var en väldigt bra start faktiskt. Jag brukar inte kolla på det , men eftersom jag va sjuk igår hade jag inget bättre för mig. Så jag och pappa satt och skrattade x)
Ikväll är det äntligen dags för sista deltävlingen i melodifestivalen :D Jag blir riktigt förvirrad av alla deltävlingar, andra chanser, dueller osv. Men nu är det i alla fall slut med deltävlingar . Skönt!
Ska nog försöka göra lite läxor idag om jag orkar. Det skulle behölvas... (a) Haha,
xoxo / Mije <3

Lämna ett spår!

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0