Shopping, bio och pinsamheter

Shoo :) Nu är jag här igen. Det blev ett kortare beök hos mamma eftersom jag tydligen inte behövde passa Martin imorrn som planerat :D Så istället kommer jag att tillbringa min fredag med att plugga -.- Kuuul!
Idag va ju jag och Martin i täbban och kollade på bio :) Vi såg Bolt.. Höhö, den va väl bra...
Och innan det gic vi runt och kollade i några affärer. Jag hittade en randig tröja på JC som blev dagens enda inköp.. Men efter ett tag tröttnade Martin på att springa in och ut i massa affärer som säljer tjejkläder. Så vi gick in på Game, och när vi skulle ut krockade jag med Niclas. Ännu ett kuuul!
På bussen hem va det en tjej som antingen pratade i telefon med en döv, eller så hade hon lock i öronen och hörde inte hur högt hon själv pratade..
När jag kom hem så spelade jag sims2. Haha , det va länge sen (a)



Jag är väl medveten om att jag inte borde ha en mörstrad bh under (a) ;P




Juste, Lenna hade mejlat mej sen igår.. Jävlar asså, det här blir inte bra ;O

Lämna ett spår!
Postat av: M

fin tröja D:<3

2009-02-26 @ 19:44:58
URL: http://awaay.blogg.se/
Postat av: Hanna

haha, men snygg tröja :) tycker om randiga ! Kramar / H.

2009-02-28 @ 09:36:47
URL: http://herikssons.blogg.se/

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0