Söndag; Boktips och tv-mums!

Heey<3
Idag har jag väl inte gjort speciellt mkt alls. Städat, pluggat lite grann och så...
Juste, jag har läst ut min bok oxå! <3 Vilket iofs betyder att jag måste vänta minst en dag innan jag får veta vad som händer -.- (hade tänkt att låna nästa bok i serien av Linnea imorrn)
Jag läste Ljudet av ditt hjärta (3:e boken i Twilight-serien). Och jag är mer eller mindre besatt just nu!
Under tiden jag va i Sälen läste jag ut 2:an också, men den va inte riiktigt lika bra som 1:an och 3:an.. x)
Jag läste dessutom - tyvär och utan att jag egentligen ville det - En komikers uppväxt, som är en sjävlbiografi av Jonas Gardell. Jag valde det definifivt inte själv, utan vi skulle läsa den på svenskan. Varför förstår jag ju inte direkt... och jag kan ju meddela att jag fick reda på saker som jag hel klart skulle kunnat leva utan att veta om honom.. ;S



Idag är det för övrigt en väldigt lycklig dag! Det är säsongsstart för både One tree hill och Gossip girl <33 OTH 18.05 och GG ~19.00  , på kanal5 , så missa det inte! Dom programmen förtjänar respekt ^^<33


Lämna ett spår!
Postat av: Lenna

jo men good luck att hinna veta vad som hände på 1 dag (A) slutet och början är bäst men glöm inte läsa det i mitten (viktig fakta) lilla iq ja missade såklart gg (as usual).

Jag tänker färga håret blont :) du får se en bild när du kmr hit :D <3 ska ev ha lugg oxå vi får se.

<33

2009-02-09 @ 06:55:19
URL: http://lenna.blogg.se/

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0