SPORTLOV!

Det är ju bara för skönt att den här dagen har gått fort! För det innebär sportlov för min del <33
Ajaa, det har varit en rätt sofgt dag.. Min hjärna funkade iofs inte så bra på kemin, men sen hade vi hemkunskap och Philip och Stetler hade bakat. Det va gott (a)
Men på so:n så gjorde Stetler nåt i min rygg... Han typ tryckte sina fingrar í en nerv vid skulderbladet. Det gör ont -.- Och så skrev han "Gay hår" på Linneas pennskrin ;S

Nu ska jag kolla på nån film, och typ ringa Linnea om en grej :P


Shofräs <3


Lämna ett spår!
Postat av: Lenna

jaa... undrar vad det var om då? <3<3

2009-02-20 @ 18:41:39
URL: http://lenna.blogg.se/

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0