Suuuundaaay,

Ciaao :D
Är superglad idag. Men jag vet itne varför.. Jag borde faktiskt inte vara det. För Martin har blivit sjuk igen , och eftersom mamma och pappa jobbar måste jag ta hand om honom imorrn -.- Man ba: Tack för att jag får ha ett liv!
Ajaa, ida har jag gjort ganska mycket faktiskt. Först var planerna att vi skulle in till stan, för Martin skulle kolla i nån affär där. Men sen blev ju han sjuk.. Så då åkte vi till mamma och bytte vatten i hans akvarium x)
Sen kom vi på att jag inte har några vinterstövlar (eftersom mina gick sönder för nån vecka sen) och det har ju typ snöat massor idag, så då åkte vi till täbban och stinsen men hittade inga. Och sen till arninge där vi hittade ett par tjusiga saker :)


Lämna ett spår!
Postat av: M

FINA :D<3

2009-02-22 @ 15:35:34
URL: http://awaay.blogg.se/

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0