Torsdag,

Hallue folks<3
Hann inte skriva när jag kom hem, så gör det nu istället :) Jag va tvungen att skriva klart en so-uppgift som ska vara klar imorgon. Och jag kommer inte bli godkänd på den typ, den suuger! -.-
Nu har det börjat lukta lite normalare i skolan i alla fall, men jag får fortfarande rysningar av lukten när jag går förbi hallen vid E1 ;S
Vi hade franskaprov idag. Det var faktiskt inte särskilt svårt ;O Lättare än vanligt i alla fall. Men Hanna och Elina tyckte att det var svårare än vanligt x) <3
Och sen efter lunch hade vi oförberätt engelskaprov också, på oregelbundna verb. Och jag kan ju säga att det inte är riktigt min grej -.- Men jag hann träna lite (typ 5min) för att 8C hade redan haft det, och Mathilda berättade lite vad det var på (a) Men jag kunde inte alla...
På musiken började jag med fingerspel. Och så kom Stetler in och skröt om att han redan kunde allt.. Okej, det kanske han inte gjorde. Men jag är verkligen urusel på det, och han, Anna, Hanna och Lenna kunde typ massa -.- Haha,

Nu ska jag göra några matteläxor, eftersom jag ligger typ 5 läxor efter (aa) :P
sen blir det träning <3 Mina armar funkar i alla fall idag, och inte som förra gången när dom strejkade och jag landade på huvudet hela tiden för att vi gjorde flickisar -.- Skills Minna! Verkligen x)
Men idag ska det bli bra :D <3 Och jag saknar Anna bby också!

Lämna ett spår!

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0