Tillbaka i civilisationen!

Heej igen alla sötnoosar!! <33
Nu är jag hemma igen; såååå skönt! Har verkligen saknat alla fett mkt! (Skönt att veta att man har blivit saknad av någon...)
Vi åkte typ mest i Tandådalen, och lite i hundfjället.
Första två dagarna va det jättefint väder, sen blev det lite blåsigt och snöigt, så bilderna är endast från måndag och tisdag.
I går åt vi lunch på Fågelboet, som vi alltid gör enligt traditioner när vi är där. Dom gör Sveriges godaste vofflor :D
Haha, ajaa, nu blir det bilder<3


Utsikt från stugan; östra kalven


Vår stuga till höger...


Ganska mkt snö, heheh... (aa)


Och som sagt fint väder<3


Mysigt place, aight?


Tandådalen..


Lillebror <3


Storasyster, lillebror


Mina stavar, höhö x)


Minna got skills!


My, pappa, jag


Mije atp' yaaao!

Tog lite fler bilder i backen, men dom är för fula för att någonsin visas ;O


Lämna ett spår!
Postat av: Lenna

fett mysigt ställe :D snart drar vi till romme (: jippi :P <3

2009-02-07 @ 11:46:59
URL: http://lenna.blogg.se/

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0