Vanlig dag i enhagen...

Igår var en väldigt intressant dag... Iofs på ett negativt sätt. det var nämligen så att några killar i nian hittade en flaska med flera veckor gammal mjölk. Så den hade ju surnat helt, och smarta som dom är börjar dom kasta runt den här flaskan i hallen.. Och sen va det ju nåt smartass som tappade flaskan, och sur mjölk stänktes i hela hallen. Fräääscht liksom. Jävla idioter -.-
Det hände nån gång vid lunchtid, så det stank ju som inihelvete hela dagen, typ spya och gammal ost... Tack hörni, det va supermsigt!
Och jag duschade typ 4 ggr när jag kom hem. För det kändes som jag också stank ;S

Lämna ett spår!
Postat av: M

+ att det stinker mest där jag har mitt skåp. och amanda fick typ på sin väska

2009-02-18 @ 19:11:03
URL: http://awaay.blogg.se/

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0