Finally friday!

Heey alla bloggläsare :)
Har varit hemma några timmer nu eftersom vi slutade kvart över 11 idag :D Men jag orkade inte skriva innan (a)
Efter skolan drog jag, Linnea, Sofie, Anna, Chasse och Stetler till donken och käkade lunch. Vi satt där i typ en timme och pratade om massa grejer :)
Efter det gick jag och Lenna runt och kollade lite. Hon skulle köpa en present oxå...
Och sen åkte jag hem.
Haha, det va några killar på bussen som jag och "bytte" (eller vad fan man nu gör med dom)  pokémonkort med vaandra. Och dom va typ 16 år x'D
Hahah,
<3


Lämna ett spår!
Postat av: Lenna

det som sades på donken stannar där (A) haha xP <3

du får låna tröjan när du kommer hem :D

2009-01-31 @ 14:09:07
URL: http://lenna.blogg.se/

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0