Home Sweet Home

Heeeey alla <3
Nu är jag alltså tillbaka hos pappa. Viket innebär DATA!! OMG, höll typ på att dö utan den.
Men jag har roat mig på andra sett, tex med älskade boken som jag lånade av Freddi förra veckan. Om jag kunde drömma, nya Harry Potter fan.! Så jävla bra!
Så nu håller jag på att läsa 2:an i samma serie (Twilight) Men det blir lite jobbigt eftersom jag har massa läxor och annat skit den här veckan också..
Men i fredags va jag och såg Twilight på Sergel med Linnea<33 Sjuuukt bra film! Men böckerna är bättre.. Och efter det åt vi på nån italiensk restaurant på odengatan :)
Btw Stetler, vi kom in så du kan ju bara känna dej lite ägd :)

Måste meddela att jag ska tbx till mamma på onsdag, eftersom pappa är bortrest igen. Men kommer på torsdag kväll igen, efter träningen.
Och på söndag gittar jag till Sälen. Ska bli riktigt kul med lite free-time från skolan (a)
Men jag tror att jag håller på att bli förkyld.. :S

Ajaa, skriver kanske lite senare <3 (bilder då??)


Lämna ett spår!
Postat av: mathilda

Jag tkr inte att du ska åka till sälen -.- <33

2009-01-26 @ 18:22:16
URL: http://awaay.blogg.se/

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0