I don't like mondays!

Idag har det inte hänt nåt speciellt typ. Gick runt och sov hela dagen bara..
Min hjärna stängdes av på matten, så jag får be Anna förklara imorrn igen -.-
Och på svenskan började vi på att skriva om typ "En ung människa i kris".. Min börjar faktiskt riktigt bra ^^
Och våran teater har flyttats från torsdagar till måndagar, vilket jag tycker är bra eftersom jag då slipper stressa till träningen. Och vi har fått en ny teaterlärare också, Anders. Men jag hade honom i sjuan..
Och min träning börjar på torsdag!!! Yeeeeey :D Äntilgen säger jag bara, jag håller på att bli fett ovig igen ;S

Men nu har jag tyvärr lite dåliga nyheter.. Jag ska till mamma nu, och jag kommer hem på söndag kväll. Så det kommer inte bli nåt mer bloggande den här veckan "/

Men mobilen är med så det är bara att ringa om det är nåt.. (a)

men innan jajg drar; Dagens låt. Den har haft stor påverkan på mitt liv idag!




Auf widersnitzel gott folk <3

Lämna ett spår!
Postat av: mathilda

NOOO, jag kommer sakna din blogg. hah<3

2009-01-19 @ 18:59:26
URL: http://awaay.blogg.se/
Postat av: mumari

Välkommen att tävla om ett par mysiga desigtofflor!

www.mumari.se/tavling-vinn-desigtofflortavling-vinn-desigtofflor/

Hoppas du vill vara med och ursäkta reklamen *skäms* ;o)

2009-01-20 @ 09:01:55
URL: http://mumari.se
Postat av: ems

Tjenaretjenare! :)

Har du kollat in bilderna från Karlberg? Lite snygga saker måste man ju säga... :)

2009-01-21 @ 20:49:56
Postat av: matilda

BRA LÅT!!!!

2009-01-26 @ 19:43:47
URL: http://punkfeber.blogg.se/

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0