Jag får ont i magen av all stress!

Tjoo alla bloggläsare :D
Nu har jag äntligen tid att skriva! Jag har pluggat oavbrutet enda sen jag kom hem, jaa okej, med lite pauser för att kolla på One Tree Hill! <3
Lite om idag då.. Vi hade fyra lektioner innan lunch. So (geografi- ganka kul), matte - vi fick ett tal som inte alls låter svårt, men guud va frustrerade jag och Nanna blev på lektionen!!! Sen svenska, eller ska man säga norska?! Japp, vi läser norska just nu -.- Och jag gillar inte norska alls! Sen franska och det hände väl typ inte nåt spec där..
Vi fick kalla makaroner och köttbullar till lunch idag. Så vi kunde faktiskt äta lite för en gång skull ;o
Efter det hade vi dans. Vi dansar "modern nutida dans" just nu. Det är kul! Riktigt skumt, men kul!
Och sen slutade vi!

Tänkte passa på meddela att det kanske inte blir sådär jättemycket uppdatering den här veckan. Och det beror på att mitt schema är så stressigt som det bara kan bli!!

Tisdag: Slutar ~15.40, efter det plugg: Kemi, Fysik, matteläxa, ev. hemkunsskapsläxa.
Onsdag: Slutar 14.50 (inte speciellt sent) sen måste jag göra allt som jag inte hann på onsdagen. Och så måste jag packa
Torsdag: Slutar 14.30, sen ska jag till mamma. Sista dagen att plugga innan kemiprovet :O Och mellan 18.30 och 21.00 ska jag på nån grej med konfan för att samla ihop lite steg.
Tur som fan att min träning börjar  torsdag v. 4 !!!!
Fredag: Slutar 13.40. Sen måste jag hem och fixa med allt innan jag drar till tibble. Bussen till Karlberg går 18.30.
Lördag:  - Karlbergläger -
Söndag: - Karlbergläger. Kommer hem ca 16.45 och då ska jag antagligen gå och lägga mej direkt, eller möjligtvis plugga till fysikprovet på torsdag...

Fyyfaaan asså! Jag får riktigt ont i magen av all stress! Det enda som botar det för mej, är mitt allra käraste jordgubbste<33 Tror att jag säkert druckit fra koppar bara idag :D
Jag är verkligen ledsen ni som inte har börjat 8:an än, men det är sant som alla säger att det är den jobbigaste årskursen!

Det blev ett ganska långt inlägg ^^ Men jag är ganska säker på att jag kommer skriva åtminstonde innan jag drar iväg på konfalärget!<3

Kisses / M J  <3

Lämna ett spår!
Postat av: Mathilda

Varför läser ni norska för? :o

Haha jag kan säga sjukhus på norska.

Haha



ily<3

2009-01-12 @ 20:43:03
URL: http://awaay.blogg.se/
Postat av: sheima

åh så jobbigt med stress & skola, ush

2009-01-13 @ 00:19:18
URL: http://modemix.blogg.se/

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0