Måndag,

Heeey alla söta bloggläsare :D <3
Skulle ju gå upp ganska tidigt idag, men det blev ännu tidigare än jag hade planerat. Min klocka ringde 6 istället för 7. Vadå cp? :O Det va himlans störande i alla fall. Och nu är jag trött.
Men idag ska jag vara med Lenno <333 Åhh, det var så himla länge sen nu! Flera månader typ! Förut, när jag bodde i v-tuna, så bodde hon två hus bort och vi sågs nästan varje dag! Jag saknar den tiden...!
Just nu är hon hos tandläkaren, så hon ringer mej när hon är klar där borta, och så åker vi och träffas i täbban. Trevligttrevligt! Måste komma ihåg at ta hennes nummer då, eftersom min mobil pajade och alla nummer raderades -.-
Och efter det ska jag alltså till mamma. Vi ska grilla ute för första gången i år ;O Haha, lillebror frågade om vi skulle sitta ute och äta oxå x) Jomenvisst hörru, inte alls kallt eller så?! Haha,
Hon ska färga mitt hår oxå. Och nu börjar jag ubdra om jajg valde en för mörk färg :S Hoppas att det blir bra i alla fall!

Lämna ett spår!

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0