Många frågor...

Hejhej. Känner mej riktigt bra nu faktiskt. Så förhoppningsvis kan jag börja vara social utanför huset redan imorrn ;O Men å måste jag plugga oxå... -.-
Men iaf, efter ett antal sms och gb-inlägg från oroliga kompisar, så ska jag väl berätta vad det är som hart hänt (skrev om det för 2 inlägg sen..)
Det är såhär att min morfar har fått cancer. Vi står varandra väldigt nära, så ja, det är jobbigt för mej!
Jag vet ju att han kommer dö förr eller senare, men varför just nu? Och hur kommer det bli med mormor och mamma?
Jag orkar verkligen inte med det här just nu. Men jag måste va stark antar jag. Det kunde ha varit värre.. Han kanske tom blir frisk? Det är det enda jag vill just nu iaf!

Lämna ett spår!
Postat av: Mathilda

Ååh, vad jobbigt. Min morfar dog i cancer :/

2009-01-09 @ 20:18:32
URL: http://awaay.blogg.se/

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0