Nu är jag helt klart smart! Så det firar vi med tjejfilm :D

Heej :)
jag måste säga att jag är riktigt stolt över mig själv! Jag har pluggat i säkert två timmar nu! Och är till och med riktigt säker på många saker ;O
Så jag gör framsteg vad det gäller min pluggning.. Och det är ju bra xD Haha,
Ajaa , just nu har jag tagit en pluggpaus och kollar på Beauty and the geek på 3:an. Sen är det film efter det som jag hade tänkt se, och halvplugga lite medan. D.E.B.S heter den, haha, och det är en typiskt töntig tjejfilm som jag gillar skarpt ;D
Jaa, så ser typ resten av min söndag ut. Tror inte jag kommer skriva mer idag heller,
Men hare så bra iaf <3

Lämna ett spår!
Postat av: Mathilda

SVAR. Tack, nu blir jag happy :D<3

Någon som gillar dom iaf :D<3

2009-01-12 @ 18:54:45
URL: http://awaay.blogg.se/

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0