Ojoj, jag glömde en sak...

Glömde ju att lägga in bild på mitt nya skidställ som jag fick för några dar sen, och jag älskar grovt!
Har växt så mkt sen förra året så jag fick ett helt nytt :) Naajs ;D
Det behöver jag dessutom om några veckor (vecka 6 närmare bestämt) när jag ska till sälen. Om jag får/kan ta ledigt dvs..
Dessutom ska vi ju till Romme den 11:e februari :D Jag och Lens kommer sååå äga backen!




Och jag måste säga att med de här brillorna skulle min outfit vara fulländad! Tack så himlans mkt Linnea som visade mej sidan! Det är ju inte alls så att jag har typ 60 spänn men nu måste jag ju ha dom där ! :O


Lämna ett spår!
Postat av: Mathilda

haha. najs.

Haha jag diggar mina skidkläder också,

jätteorange jacka, svarta byxor och blåa pjäxor. haha

2009-01-06 @ 20:56:12
URL: http://awaay.blogg.se/
Postat av: malin

åh vilka fina, vilken sida är skidglasögonen ifrån?

2009-01-10 @ 22:05:18
URL: http://tegelunge.blogg.se/

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0