Skolan styr mitt liv!

Hejhej. Kände mig tvungen att skriva lite idag också :)
Men min dag har väl varit helt okej. Inte diret något superkul ämne, bara slöjd. Jag och Tildah gjorde heta halsband av pärlplattor. Skitsnugga blev dom!
Men jag ska nog plugga nu. Mitt liv just nu you know.. Idag blir det engelska och kemi.


ett av halsbanden..

DAGENS VILL HA: pengar!!! och bra betyg på kemiprovet!
DAGENS KLÄDSEL: cheap mondays, vitt linne, adidas-tröja
DAGENS FRISYR: plattat och utsläppt
DAGENS LÅT:   
DAGENS PLANER: plugga,,
DAGENS SAKNAD: sol!
DAGENS DUMMASTE: inget ,
DAGENS PERSONER: Alla underbara enhagenbarn!
DAGENS MISSLYCKANDE: Blev inte klar med tröjan x)
DAGENS KÖP: Inget,
DAGENS GODIS: center som jag och T fick av Emma :)
DAGENS HUMÖR: varierande
DAGENS ROLIGASTE: Slöjden :'D

Lämna ett spår!

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0