Tisdag..

Heej, nu är jag hemma från skolan dårå.
Ganska bra dag... EQ, svenska, matte (prov; det gick ganska bra), lunch: typ brända pannbiffar... Sen teknik. Vi bygger robotar. Haha, jag och Anna har redan gjort  fel x)
Sista lektion: Bild. Superkul. Jag gör en egen  tolkning av en clown-tavla. FUUUL! Men det är kul i alla fall..

Nu har jag gansa mkt läxor, så det blir nog inte mer uppdatering idag. Så nästa gång jag skriver blir på torsdag eller fredag, eftersom jag drar till mamma igen imorrn.

Pusshej <3


Lämna ett spår!
Postat av: Anonym

Joo min blogg är ganska ny hehe :P

2009-01-27 @ 19:25:06
Postat av: mathilda

Bild är super kul<3

2009-01-27 @ 21:30:03
URL: http://awaay.blogg.se/

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0