Lördag; Åker imorrn!

Aloha folks <3 Hur äre?
Jag är ganska så trött idag.. Satt uppe till typ 2 och läste älskade boken <333 Och sen vaknade jag 9 -.-
Haha, ajaa :P
Vet inte riktigt vad jag ska göra idag... Men jag tror jag och pappa skulle till täbban och kolla på mjukisbrallor till mej idag x) (Då slippar man ju att betala själv) (a)
Sen ska vi typ till mamma och hämta My och Martin, eftersom vi åker jättetidigt imorrn så ska dom sova här..
Åhhh, jag längtar verkligen!!! Men det är ju såklart suupertråkigt att jag inte kommer kunna blogga ;O

Men jag skriver senare <3



För er som har missat det så ska jag till Sälen imorrn :D <33

Lämna ett spår!
Postat av: klara <3

åååå va kul dit vill ja oxå :)

2009-01-31 @ 19:47:44
URL: http://chicademierda.blogg.se/

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0