Todaay people,

Alooooha kära bloggläsare :D
Det blev inte sådär suupermkt plugg i alla fall. Det är svårt när man har både data och tv i rummet att kunna koncentrera sig. Men till slut (När Beauty and the geek var slut ^^ ) så satte jag mig i köket, och kom riktigt långt faktiskt. Men det blir nog en del pluggigheter imorrn också tyvärr -.-

Men något som inte är tråkigt är att jag har börjat få fler besökare till bloggen :D Jättekul tycker jag! Så nu gäller det bara att ni kommenterar också, så blir jag ännu gladare! <3

Vi får se vad jag ska hitta på ikväll, men jag orkar inte dra nånstans nu direkt, så jag sätter nog på nån film.

´
Believe it or not - jag fattar det där!


Min iPod är mitt liv, men det skulle inte skada att få en ny iPod nano (a)


Men man får ont i huvudet efter ett tag! ;S


Ny bok i svenskan.. OMG , fett bra den verkar! :O Naaat!

Lämna ett spår!
Postat av: helen

sv: jag tror du måste se den, den är bäst :)

2009-01-10 @ 22:24:05
URL: http://helens.webblogg.se/
Postat av: Mathilda

sv. Ja vi läser Sanne gatubarn.

Den verkar jätte konstig.



älskar dig<3

2009-01-11 @ 12:39:38
URL: http://awaay.blogg.se/
Postat av: phiiiiiiiiiiiiiiliiiiiiiiiiiip

lovar att du lanar den dära boken minna

2009-01-21 @ 20:17:26

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0