Tisdag; Skola imorrn!

Heej sötnoosar <3
Jag gick upp halv 8 idag, så att jag kommer upp imorgon. Men det ångrar jag djupt! För nu kommer jag ju va ännu tröttare imorrn, om jag inte går och lägger mej typ åtta x) Och nejtack till det säger jag bara!
Idag ska jag iaf vara lite med Cecilia. Och så ska jag plugga kemi -.- Vi har prov snart, och vill verklgien att det ska gå bra! Men jag fattar faktiskt det mesta! :D
Men jag och Cissan ska åka till täbban. Måste kolla lite saker där. Vi åker vid typ ett-två nån gång. Pappa skjutsar (a) .. Men vi vet inte riktigt hur vi ska komma därifrån sen, eftersom 627:an inte går idag (röd dag -.- ). Vi funderar på att åka hem till mamma (skarpäng) och sen gå över skogen x) Vrf inte liksom? Det är inte alls långt och dessutom är det bra väder :) Men vi får se hur det blir.
Nu ska jag göra mej i ordning.

Lämna ett spår!

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0