Vissa slutar aldrig att förvåna...

Hejhej. Det gick inte att hålla sig borta från bloggen idag heller, trots all jäkla stress!
Idag då, vi hade fyra lektioner innan lunch. Och det betydde att min mage var ett åskväder när vi äntligen fick äta! Bokstavligt talat!
På lunchrasten gick jag och Lens till slöjden och hälsade på lillebror <3 Det var faktiskt ganska länge sen nu...
Ajaa, efter det gick vi bort till skarpäng och hade idrott. Och lektionen började riktigt bra faktiskt! Med catch the flag. Och sen massa styrka<333
Och då va alla jättelyckliga och totalt förvånade över att vi inte hade sett till en enda boll på hela lektionen! Men 5min innan vi skulle sluta så tog Vladimir (lärare) fram en sån där pilatesboll?? Och så skulle vi liksom spela fotboll/handboll med den :S
Jaaduu, Vladimir slutar aldrig att överraska... -.-

Sen jag kom hem har jag pluggat franska och kemi. Sa göra hemkunskapsläxan nu också. Sen mer kemi.
Så det blir antagligen ännu en sen kväll.

Imorgon efter skolan ska jag i alla fall hem till mamma. Och på kvällen ska jag på konfa. Så det blir inget bloggande imorrn tyvärr..

Hare bäst <3

Lämna ett spår!
Postat av: maria

aa eller hur :D finns liknande på ellos .

2009-01-15 @ 12:35:17
URL: http://maarlan.blogg.se/

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0