Kort sagt: Bra dag :)

Hejhej. Nu är jag hemma från skarpäng.
Va ju med Linnea (Linnau@pea) . Vi träffades vid donken, och man kan ju minst sagt säga att det var lite konstig stämning i början! Vi har ju lixom inte träffats på typ ett halvår :S
Men det blev snabt bättre. Vi har ju trots allt kännt varandra från när vi var bäbisar :)
Vi gick typ bara runt där . Sen fikade vi på espresso house. ÄLSKADE CHAI LATTE<333
Efter ett tag drog vi hem till mej och kollade på A walk to remember och spelade TP.
Och när Lenno hade åkt hem färgade mamma mitt hår. Det blev ganska så rött enligt mej. Men snyggare än färgen jag hade innan! Helt klart!
Och så grillade vi för första gången i år oxå. Jag <3 pappas fläskfilé! Och som pricken över i hade My gjort panacotta! <33

Just nu sitter jag och kollar på 13 snart 30. Hehe, ganska töntig film egentligen. Men underhållade!


Riktigt sådär rött är det inte längre .. :P

Lämna ett spår!
Postat av: Mathilda

fett fint :)

Jag vill också färga mitt hår -.-

2009-01-06 @ 11:01:13
URL: http://awaay.blogg.se/
Postat av: Anna

Haha jag har också tonat håret rött ^^, Men va fiint de vart (H)

2009-01-11 @ 13:04:12
URL: http://anissen.blogg.se/

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0