Vi hade iallafall tur med vädret...

Nu är jag hemma igen :D Kan inte beskriva med ord hur skönt det är ;O Har ju inte haft nån kontakt med civilisationen över huvud taget, eftersom jag inte hade nån mobil (har det nu btw, samma nr)
Helt ärligt, jag orkar inte skriva... Lägger in lite bilder ist :)



Mysigt med tända ljus och ätbart när vi kom fram :)


Och det var faktiskt lite snö ;O


Lill-julafton. Fick pengar, schampoo, strumpor och lite annat


Finaste fyrverkeriet såklart!


Mindre bra bilder på det däremot..


Det var 12 grader i våran stuga, så jag gick mest runt klädd såhär!


Hittade en bild på mej där... Hejsanhoppsan vilket hår :O


Mer bilder på en liten jag. (Längst upp i vänstra hörnet: My)


Solen tittade fram en dag oxå :) <3


Köpmangatan<33 (tagen genom ett fönster i lägenheten)


Och sist men inte minst, min fräshing till mobil :'O

Lämna ett spår!

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0