Bilder från en regnig allsång

Hej igen allihopa! Dålig uppdatering både igår och idag, jag vet... Men igår kom i alla fall Linnea och Emelie hit. Vi pratade, lyssnade på musik, åt Ben&Jerry's och kollade på Paris Hiltons My New BFF (a)
Idag har jag varit hos mamma nästan hela dagen. Vi har möblerat om; eller hon och Martin bytte rum -.- Jag har även passat på att städa mitt rum :)
Imorgon ska jag träffa Linnea igen. Måste äver träffa Emelie för hon lånade en skiva igår som hon ska lämna tillbaka innan jag åker till landet. Jag åker på onsdag...

Nu har jag i alla fall fått bilderna från Skansen (allsång i tisdags - superbilder från Linneas mobilkamera) Enjoy!


Lämna ett spår!

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0