Bilder från pappa-firandet!

Nu är jag hemma från mamma. Det blev väldigt lyckat! Och min hallonmousse-tårta med blåbär och kiwi var väldigt uppsattad :)
Imorgon kommer Ems hit :D Och troligtvis Linnea också, lite senare...


Lämna ett spår!
Postat av: Vilhelmina

Jag är lärare i ett kursmoment på läkarlinjen, guidar de yngre studenterna i hur man tittar i mikroskop och skiljer på vad som är vad och olika celler. :) Det är riktigt roligt faktiskt! Sedan gör jag lite småjobb här och där också, beställningsjobb på bilder bland annat.



Inga problem alls! Wacom är ett riktigt trevligt företag att ha att göra med om man vill ha hjälp med något också. :) Frågade en gång om var man skulle köpa reservdelar (innan de började sälja dem på Dustin som jag ser att de gör nu), och de svarade riktigt snabbt! Sedan är det bra kvalitet på borden som sagt.

2009-07-11 @ 19:59:52
URL: http://vilhelminaullemar.se/blogg

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0