Hejdå glasögonen?

Hello! Dålig uppdatering igår, jag vet. Men jag träffade iaf bästavännen en stund. Vi spelade mario kart, haha! Sen slappade jag och Martin resten av kvällen. Det blev både chips och Ben&Jerry's :D En riktig tjockiskväll med andra ord.
Jag somnade för övrigt runt 4 inatt (efter att ha läst ca 1 timme eftersom jag inte kunde sova) så jag är lite lätt trött just nu eftersom jag vaknade 8 -.-
Snart ska jag och Martin cykla över till mamma eftersom vi ska till Täby C vid två. Jag ska "prova" och förhoppningsvis köpa linser :D Hihi, trevligt!
Men nu ska jag göra mig klar, Ha en bra dag allihopa! <3

Lämna ett spår!
Postat av: Anonym

Varför har du aldrig nya bilder längre???

2009-07-06 @ 16:13:05

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0