Lördag

Shaa bloggen! Dålig uppdatering idag igen, men jag har faktiskt inte varit hemma. Imorse åkte jag och pappa till Täby centrum för att jag skulle kolla på ett par skor där. Men dom fanns inte -.-
Sen åkte vi hem till mamma och jämtade My . Eller hon hämtade oss eller vad man nu ska säga. Hon övningskör nämligen. Och hon har inte gjort det så länge än, men hon är rätt duktig. Men det är seriöst läskigt att åka med henne på stora vägar!
Ajaa, hon skjutsade mig i alla fall till stinsen för jag skulle kolla om skorna fanns där, men nehejdå! Dom finns tydligen bara på hemsidan -.-
Sen körde hon oss (mig och pappa) till min faster. Och det blev som ett litet släktkalas. Min faster och hennes man var där, 2 av mina kusiner, min pappas kusin och hans fru, deras barn och deras barnbarn. Haha, fullt hus! Men det var trevligt att se alla igen :)
Imoron kommer Linnea hit. Så vi får se vad vi hittar på.
Men nu ska jag lägga mig och läsa tror jag (a)


My vid ratten!

Lämna ett spår!
Postat av: F R I D A . L

SVAR: du är tyvärr inte en av de fem, men lycka till nästa gång :)

2009-07-26 @ 10:46:19
URL: http://fridasfoto.webblogg.se/

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0