Oscarshamn nästa!

Ännu en dag med dålig uppdatering, inte bra ! Jag börjar bli dålig på det här ;O
Men jag var ju som sagt med Linnea idag . Det var mysigt :) Kul att vi kunde träffas innan jag åker till landet och hon åker på bilsemester till norrland ..
Imorgon åker jag som sagt till landet. Vet inte riktigt hur länge jag blir borta, och vi får se om jag hittar en data med internet nånstans (a) Jag har i alla fall varit på bibblan och laddat upp med lite böcker inför resan :)
Men nu ska jag läsa och sen sova. Ska upp rätt tidigt imorgon -.-
Men alla får ha det bäst medan jag är borta ! Och jag nås på mobilen 24 timmar av dygnet !


Där befinner jag mig om mindre än 24 timmar. Mitt ute i ingenstans (Oscarshaml i Småland)

Lämna ett spår!

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0