Tillbaka i civilisationen!

Hola people! Nu är jag hemma igen - och jag kan inte beskriva med ord hur glad jag är över det! Jag har verkligen varit helt isolerad från civilisationen där borta. Om man inte räknar med alla feta pensionärer som är det enda Oskarshamn består av dvs. Jag har dessutom haft huvudvärk konstant! Jag får det av den grova småländska dialekten där... ;O
Men förutom det har det varit underbart (a) Vi har ätit på restaurant, varit ute med en båt som hette Holger x) och badat. Men det var bara fint väder 3 dagar -.- Och i tisdags tror jag, så slog blixten ner i en el-ledning precis utanför vårat hus. Gissa om jag skrek? Och jag som redan var extremt rädd för åska/blixt.
En annan sak som har hänt är att morfar har bokat en kryssning till hela familjen (men My ska inte med, för hon måste träna inför SM) så jag, mamma, lillebror, mormor och morfar åker iväg med Cinderella (till Riga) på tisdag och kommer hem på torsdag.
Men nu ska jag träffa bästavännen (tack förresten för det underbara inlägget som du skrev i förrgår älsk<3) och vi ska troligtvis cykla iväg till hennes land i Södersätra .

Bilder från landet kommer troligtvis imorgon <33

Lämna ett spår!

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0