Uppdatering från Hammarbacken

Shabba! Jag och Martin hade lite tråkigt i morse, så vi följde med mamma till skolan.
Nu sitter vi på hennes "kontor", Martin spelar nintendo och jag bloggar. Om en stund ska vi fika och sen sätta oss i aulan och kolla på Kung Fu Panda :D
Jag och lillebror hade egentligen tänkt åka och bada idag, men molnen som var ovanför huset imorse såg lite skumma ut... Och det var ju tur at vi inte gjorde det med tanke på att helvetet har brakat loss ute, och det regnar som om himlen öppnat sig ;O Kuul väder -.-
Men nu får alla ha en bra dag! <3

Hittade en gammal bild på Pompe som får bli dagens bild;


Lämna ett spår!
Postat av: Vilhelmina

Vilken söt bild på hunden! Och coolt namn ;D

2009-07-05 @ 15:20:16
URL: http://vilhelminaullemar.se/blogg

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0