Sockerkick!

Hallå alla bloggläsare!
Igår fyllde min pappa år, men eftersom han och storasyster var i Estland då så låtsades vi ha glömt bort det. Vi ska fira honom imorgon, och han har inte hunnit lista ut det än (a) Man kände sig dock lite elak... Tänk er själva om någon glömde bort er födelsedag. Inte kul!
Men jag och lillebror (mest jag) bakade i alla fall en tårta till honom idag . Bild kommer imorgon :D
Pappa och My är förresten hemma nu. Och pappa köpte en jätte-mentos till mig på flygplatsen :) Så jag är lite hög på socker för tillfället... Men det går väl över snart ;D
Förresten, om det är fint väder i Estland borde  väl vi få lite njutbart väder här i Sverige också, eller?




Bilden är tagen av pappa i Estland för 2 dagar sedan.

Lämna ett spår!

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0