Jag börjar få fyrkantiga ögon

Hola bloggen! Nu sitter jag hos pappa och nördar Sims 3 med lillebror. My och pappa åker på träningsläger i Estland imorgon (det är alltså My som tränar karate, pappa följer bara med som sällskap) så därför ska vi ha familjemiddag här lite senare. Och förresten, My gick vidare i en EM-uttagning som var för ett tag sen, så hon ska tävla på Cypern i höst! *Stolt lillasyster*
Vet ni vad som händer idag förresten? Linnea kommer hem från Karlberg! Wohooo! Och de håller på att revovera hennes rum eller nåt.. Så hon ska sova hos mig (kanske) på söndag/nästa vecka nån gång :D
Nu ska jag fortsätta med mitt nuvarande liv - The Sims 3 - och jag borde varna känsliga läsare, det är extremt beroendeframkallade!!

I brist på bättre bilder på får ni först en bild på storasyster när hon "karatar" och sen en bild på hennes snabbt växande prishylla.

Lämna ett spår!
Postat av: Vilhelmina

Farligt beroendeframkallande är det onekligen! Jag har en enorm skara barnbarn till min huvudsim, haha, helt galet!



Mina priser och min väntelista för porträtt finns i det här inlägget by the way;

http://vilhelminaullemar.se/blogg/?p=297

2009-07-02 @ 17:01:28
URL: http://vilhelminaullemar.se/blogg

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0