Söndag

Shabba bloggen! Nu har Linnea äntligen åkt hem, vilket innebär att jag kan uppdatera.
Linnea kom vid 12 tror jag ? Och då gick vi ner till Ica och  köpte glass, bullar, kakor och dricka (jaa, vi är småtjockisar.) Men jag är hellre tjock och lycklig än spinkig och olycklig!
Då gick vi i alla fall till Rösjön och badade. Det var rätt lite folk där även fast det var hyggligt väder? Men det är bara skönt! Så vi badade en stund och sen fikade vi. När vi kom tillbaka kollade vi på Stolthet Och Fördom och sen Paris Hilton's My New BFF. Vi åt kyckling med curry för dom som vill veta... Och åt glass till efterrätt. Tills jag kom på att Privileged hade börjat - panik! Hah, nejrå. Men då kollade vi på det och så åkte hon hem för en stund sen.

På tal om Paris Hilton's My New BFF; skulle någon kunna berätta för mig vad TTYL står för? Haha <3

Lämna ett spår!
Postat av: Carro

Sv: Jag har lagt till dig nu. Lägger du till mig? =)

2009-07-28 @ 00:22:36
URL: http://iamcarro.blogg.se/

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0