Allsång

Shabba bloggen!
Igår var jag ju som sagt på Skansen. Det var ju inte direkt lyckat med vädret om man säger så -.- Det blixtrade och åskade - och regnade om någon missade det ? Men det var i alla fall jättemysigt. Förutom att jag bokstavligt talat var genomblöt.
Men jag var med på tv :D
Just nu är jag och Martin hemma hos pappa. Vi ska städa lite eftersom han kommer hem på fredag ;P
Vid 2 kommer bästavän och då drar vi hem till mami .
Bilder från igår kommer senare idag/imorgon.

Lämna ett spår!
Postat av: Vilhelmina

Oj vilket väder att vara där i!

Och TV... Jag skall vara med i ett program i höst (har blivit intervjuad till det iaf, får se om de tar med det), men jag är kluven till det. XD

2009-07-08 @ 23:30:27
URL: http://vilhelminaullemar.se/blogg
Postat av: Vilhelmina

...Uppdrag granskning. D:

XD Kan du förstå då varför jag är kluven?



2009-07-11 @ 00:28:36
URL: http://vilhelminaullemar.se/blogg

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0