Måndag

Hallå bloggen !
Imorse fick jag ett väldigt bryskt uppvaknande. Det var nämligen så att pappa hade fått för sig att han skulle väcka mig klockan 9 ? Och jag somnade runt 2, så det var inte så överdrivet kul -.- Och som pricken över i så hade jag precis somnat om när en liten unge började gallskrika på gatan utanför. Och hon höll på att skrika - oavbrutet - i säkert 10 minuter. Då fick jag nog och gick upp och kollade på tv istället.
Jag har inte gjort så mycket idag direkt. var i Arninge en sväng för att vi skulle köpa målarfärg. Och så kikade jag runt lite och hittade ett par skor som var praktiskt tagen underbara! Men jag köpte dom inte eftersom jag vill ha kvar lite pengar när vi åker imorgon. Taxfree you know. Love it (a)
Men nu har jag lovat att hjälpa lillebror att lägga in lite låtar på hans mobil. <3


Lämna ett spår!
Postat av: Anonym

Ja det får man verkligen hoppas att det blir :D

2009-07-30 @ 23:32:40
URL: http://seelmic.blogg.se/

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0