Grattis bloggen 1 år!

Nu är jag hos mamma. Eller jaa.. Jag har varit här sen 1 ungefär, men jag ute i solen på baksidan tidigare. Vet ni vad jag mer har gjort? Spelat Sims 3 som My fick i midsommarpresent :D Har lite svårt att lära mig allt, men det är sjukt kul!
Jag höll nästan på att glömma en sak; Bloggen fyller ett år idag! Och mamma har köpt jordgubbar, glass och ananas dagen till ära. Inte för att bloggen fyller år dock... Men man kan ju se det som en av anledningarna :)
Ikväll blir det i alla fall Morden I Midsomer - hoppas ingen har missat att det börjar idag! Och jag hoppas även att det inte blir lika totalt kasst som säsongsstarten av Miss Marple. Jag gillar verkligen inte att de har bytt skådespelerska till henne!
Tänkte egentligen lägga in lite bilder, men det finns inga på Mys data :S
Tack alla underbara läsare! <3


Lämna ett spår!

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0