Kungen Av Pop - Vila I Frid


(Klicka på bilden ovan för att komma till Aftonbladets artikel)

Jag har alltid tyckt bra om Michael Jackson. Okeej, han var inte direkt någon förebild, det är ju ett faktum. Men hans musik är så mycket bättre än all "ny-pop" som är det enda man tycks höra nu för tiden.
Jag tycker att det är väldigt tråkigt att han nu har lämnat oss, trots att han egentligen inte har gjort något på ett tag.

Min egen Michael Jackson top10! (Ej i ordning)


The Way You Make Me Feel


Bad


Beat It


I Want You Back (Jackson 5)


Blame It On The Boogie (Jackson 5)


The Girl Is Mine (med Paul McCartney)


I Just Can't Stop Loving You


Man In The Mirror


Black Or White


We Are The World

Lämna ett spår!
Postat av: frida

Sv: Tack så mycket! ;)

2009-06-26 @ 13:03:00
URL: http://ifrida.blogg.se/
Postat av: Anonym

hemskt ju!

ja själv har jag varit ute på lunch nu men annars sliter man på kontoret:p

2009-06-26 @ 13:41:15
URL: http://Karinolofsson.se

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0