Linnea "gästbloggar"

Eftersom Minna just nu befinner sig i Barcelona och jag sitter hemma och fixar med kodmallen till hennes blogg så tänkte jag att jag skulle "gästblogga" lite. Jag ska sköta mig Minna, jag lovar. Tyckte inte din blogg borde vara död, när du är borta.
Iaf idag var alla vi som inte åkte till Barcelona och tränade på Nautilus i Solna. Frida, våran bildlärare jobbar där. Jag kan ju konstatera att 45 min spinning var skitjobbigt, men det var iof första gången för mig.
Efter 1.a passet drog jag och Emelie till ica maxi för att köpa en festis till mig. Det tog ett tag, först en hel vägg med student grejor, sen kläder,skor och massa annat konstigt. Tillslut hittade jag min älskade festis.
linnea hade tråkigt
2.a passet vi gjorde var Bodypump, det var ganska roligt men mina armar gör ont efter vikterna (hehe... hade då välldigt lätta).

När vi skulle hem kom inte buss 177 som vi skulle ta, utan vi stod ute i spöregnet och frös. Tillslut tog vi en annan buss som gick i hm.. cirklar runt hela Solna och tillslut till Danderyds sjukhus. Emelie och jag satt och åt dextro på bussen och blev helt hyper. De flesta glodde, och när vi skulle gå av gick mitt säte sönder. Det garvade vi åt ett långt tag.

Nu har Emelie gått hem, vi såg på film (lat måste man ju få vara ibland).

Imorn kommer jag nog lägga upp massor av fina bilder på mig och Minna. Hon får ju roa sig i Barcelona så :P

Puss och Kram, Skumbanan
Linnea

ps. blev inte så många bilder för blogg.se strekar mot mig -.-


Lämna ett spår!

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0