SOMMARLOV!

Heeej folk! Vet ni något underbart? Jag har sommarlov nu! Och jag började gråta i kyrkan när jag såg mitt betyg -.-' Nöjd? Helt klart!
Efter avslutningen åkte jag och Linnea hem till henne och fixade i ordning vår picknick. Vi gjorde pastasallad och gräddtårta :D Sen gick vi till ett mysigt ställe påväg mot viggbyholms båthamn, och satte oss på ett berg där i solen :)<3 Jag hade med mig mina oreo's som jag importerade från Barca också (a) Så vi typ rullade därifrån!
Efter det åkte jag till mamma och grillade och åt jordgubbar. Mysig dag!

Det här hade jag på mig idag dårå... Klänning: Barcelona


Lämna ett spår!
Postat av: Lenna

herregud vilken bild :O hej-dra-upp-klänningen lr nåt x) <3

2009-06-11 @ 22:08:20

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0