Tisdag

Godmorgon, eller kanske godmiddag? Höhö, jaja :P Min buss till Täby går om ungefär 30min, och eftersom jag är helt klar så tänkte jag blogga lite.
Idag ska jag fika med Jasmin i Täby centrum, och imorgon ska jag träffa Linnea<3 Hon åker på konfaläger i två veckor på torsdag :O Jag kommer dööö! Och på torsdag åker jag förresten till landet i Småland, så det blir ingen bloggning torsdag - söndag.
Men här kommer lite bilder som jag tog när vi var hos mami igår ;



© Minna Jegenberg

PS: Ingen har väl missat att solen skiner idag?? :D<33

Lämna ett spår!
Postat av: Jenniefer

Vaa fina bilder du tar! Kraam

2009-06-16 @ 19:06:58
URL: http://jenniefersarakarlen.blogg.se/

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0