Död åt tandläkare!

Hejdär readers :) Nu är det bara två vanliga skoldagar+imorgon (idrottsdag) kvar till BARCELOOONA!! Taggad som fan!
Men först ska man ju so sagt ta sig igenom idrottsdagen imorgon -.- Jag fattar inte varför vi måste ha det?! Det är ju inte direkt någon som tycker att det är kul? Jaja, måste väl försöka. Tror att rätt mycket av betyget går på det...
Nu är i alla fall det första tandläkarbesöket avklarat. Och det var PAIN! Jag har dessutom värsta "tandläkar-fobin" så det här är inte direkt något jag mjuter av -.- Men jag såg en kändis där :D Haha, humor x)
Nu ska jag åka iväg till mamma innan tandläkarenen.


Jag saknar dig mer än du tror... </3

Lämna ett spår!

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0